1/17/2010

The Late Night Lady

Näin yön pikkutunneilla selailtuani eri blogeja päädyin kirjottamaan sittenkin jotain. Kello tikittää ylinopeutta ja olokin olis sellanen, että vois vaan kaatua sänkyyn ja nukahtaa samantien... Mutta ei, enhän minä, pakko valvoa taas kerran. :D Mun päässä vilisee ajatuksia tiuhaan tahtiin. Voisin kuitenki alottaa vaikka perjantain ja eilisen tapahtumista...

No ekakskin perjantai ei alkanu parhaalla mahollisella tavalla... Koulu olis alkanu klo 10, mutta heräsin 9:30 siihen, kun mun puhelin soi. Sini soitti ja sano, et sillä oli alkanu just hyppytunti ja se vois tulla käymään meillä sillä välin. Se sopi mulle paremmin kun hyvin ja nousin ylös laittamaan aamupalaa. Pian Sini olikin meillä ja lähdettiin heittämään pien kävelylenkki siinä raikkaassa pakkassäässä. Oli kyllä aika poskia nipistelevä pakkanen, mutta sitäkin piristävämpi! Saatiin juteltua kaikennäköstä ja munkin fiilis koheni. Tultiin takas meille, juotiin teet ja lähdettiin molemmat kouluille.

Koululle päästyäni sainki tietää, ettei mein aamun ekaa biologiantuntia ollu pidetykkään ja se jos mikä oli suuri helpotus! Koulun jälkeen menin hetkeks kaupunkiin odottelee Siniä ja lähettiin siitä sit salille. Olin niin innoissani, en nimittäin ollu reiluun kuukauteen urheillu ollenkaan! Salilla meni n. 1,5 h ja mikä ihanin fiilis sen jälkee olikaan! Edes tyhjyyttään huutanu vatsa ei voinu pilata mun niin hyvää oloa. :) Liikunta on ihan paras lääke niin moneen juttuun! Mieliala tottakai koheni, kun nyt vihdoinki sai ittensä liikkeelle noinki pitkän tauon jälkee. Tästä se taas lähtee. ;) Kesäkuntoon 2010, eiks niin? :D

Salilta menin vielä kahvittelemaa yhen kaverin kanssa ja sen jälkee lähdin kotiin. Illan suunnitelmissa oli vähän sellasta, jos oltas lähdetty baariin, kun sinne oli tulossa jonku verran tuttuja. Väsymys ja mielenkiinnon puute kuitenki voittivat ja baari jäi.
Mä keksin tehdä ylläri visiitin mun poikaystävälle, joka oli yksin kotona. Huijasin sitä viimeseen asti puhelimessa, miten olin just oottamassa kyytiä baariin ja että aattelin vaan soittaa ja kysellä kuulumisia. Kesken puhelun koputinki sen ovelle ja se oli ihan äimänä. Kerranki onnistuin yllättämään sen ihan kunnolla! :D Ja oli kuulemma ihana yllätys. :)

Katottiin illan aikana yks leffa ja toisesta puolet ja sekoiltiin taas tuttuun tapaan johonki neljään asti... Ja niin mun suunnitelmat kun oli lauantaille herätä aikasin ja lähtee kaupungille hoitamaan juttuja, mutta turha toivo. Oli mulla kyllä kello soimassa noin 11 aikaan, mutta peiton alta pääsin ylös vasta kolmen aikoihin... Hupsis.
No päivä alko sitten siitä ja lähdettiin poikaystävän kanssa uimaan ja sen jälkee nähtiin muutamia ihmisiä kaupungilla. Mä lähdin myöhemmin kotiin ja katoin 2 jaksoo Gossip Girliä. Sain sen ykkös tuotankokauden joulupukilta (jee). Sen jälkeen aloin datailemaan ja tähän se johti.

Tänään suunnitelmissa olis lähtee laskettelemaan Myllymäkeen, mut mun tekis kans niin paljon mieli mennä myös hiihtämään. Jaksaisinkoha suorittaa molemmat tän päivän aikana? Se jää nähtäväksi.

Okei tällästä mulla tällä kertaa. Tekstiä synty Paloma Faith :in biisien tahtiin. Tässä yks suosikki:



- Mardu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti