5/06/2011

Looking for inspiration

Yksi mun suosikki vapaa-ajan 'harrastuksista' on viihdemaailman seuraaminen. Mua kiinnostaa hirveesti lukea ja seurailla juttuja julkkiksista. Enkä nyt tarkoita sellaista seiskan tyyppistä juoruamista tai joitain tuhansia lööppejä jostain Charlie Sheenin sekoilusta, vaan ylipäätään vaikutteiden ja inspiraation hakemista julkkisten eri tyyleistä.

Yleensä aina koneella ollessa tsekkaan eri viihdeuutisia ja bongailen niitä näitä. Mulla on myös muutama suosikki starba, ketä tykkään seurailla. Tällä hetkellä varmaan kiinnostavin on Rihanna. Rihannalla on ollut monia ihan älyttömän hienoja tyylejä ja etenkin tykkään Rihannan rohkeudesta olla omanlainen ja kokeilunhaluinen.

Monet, etenkin julkkisnaiset ovat hyviä inspiraation ja motivaation lähteitä, niin pukeutumiseen, liikuntaan, kuin muihinkin pikku juttuihin. Mulla näitä henkilöitä löytyy paljon. Ajattelin kuitenkin, että haluan esitellä täällä blogissa yhden mua tosi paljon inspiroivan julkkiksen ja mun mielestä yhden kauneimmista naisista.




Hän on siis näyttelijä Halle Berry.
Mielestäni Halle Berry on erittäin luonnonkaunis nainen, eikä hän tarvitse suuria ehostuksia näyttääkseen upealta. Hänen tyylinsä on hyvin naisellinen, mutta rento.

Halle Berryllä ehdoton juttu on mielestäni nuo lyhyet hiukset! Berry muutenkin näyttää kuvissa erittäin raikkaalta ja terveeltä. Hänellä on myös upea urheilullinen kroppa, vaikka ikää mittarissa on jo 44 -vuotta. Voisin varmaan selittää tähän vaikka mitä, mutta antaa muutamien kuvien puhua puolestaan.




- Marianna









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti