7/23/2011

HAIRDO

Nyt tulee hiusaiheista postausta. Mulla on vihdoin ja viimein tiistaina aika kampaajalle! Huh, tätä on odotettu. Millonkohan viimeksi mä olen istunu kampaajan tuolissa? Hmm, on siitä sitten vissiin aika kauan, kun en edes itse muista. No mutta asiaan. Tiedättehän te sen stressailun, epävarmuuden ja päätöksenteon vaikeuden ennen kampaajalle menoa? No mä ainakin tiedän! Tosiaan, kun edellis kerrasta on vierähtäny pienoinen ikuisuus, olis nyt tarkotus laittaa pehko kerralla kunnolla kuntoon. 

Niin kauan kun muistan on mulla hiusten väri pysynyt aikalailla samassa tummanruskeassa. Välillä on tehty vähän kokeiluja eri suuntiin, mutta aina on palattu tuttuun ja turvalliseen. Oon monet kerrat pyöritelly päässä sitä ajatusta, että haluun jotain erilaista ja vaihtelu, jotain eloisampaa. Ja ois mulla jonkun näkönen visiokin siitä, mut jotenkin se ei ikinä oo kuitenkaan toteutunu niin, että olisin ollu tyytyväinen. Mutta nyt musta tuntuu että se ajatus on kypsyny siellä päässä jo niin kauan, että nyt päästäisiin oikeille jäljille! 

Elikkä tällä hetkellä mun kuontalo näyttää suunnilleen tältä.


Hiukset on siis pitkät ja tollaset perus ruskeat. Nyt ne on kuitenkin päässy niin vapaasti kasvamaan pituutta, että niistä on tullut todella epäkäytännölliset siinä suhteessa, että kampausten teko tuntuu olevan lähes turhaa, kun kaikki lässähtää melkein heti laiton jälkeen. Isosta kiharapilvestä tuntuu olevan turha haaveilla, kun ottaa ensimmäisen asekeleen, ni ne on heti laineilla tai suorat. Tuuheuttakin on aika vaikea saada, ellei halua tuperata itselleen miljoonaa takkua, mitä ei saa selvitetyksi seuraavan viikoon.

Okei, näistä hiuksistä riittäs vaikka mitä valittamista, mut koitetaan nyt kuitenkin rajottaa. Viimesen puolen vuoden aikana mun perus arkikampaus on ollut yleensä vaan sotkunuttura, kun en jaksa vaivautua laittamaan niitä, kun se tuntuu olevan niin turhaa ja työlästä. Mutta onneks nyt pääsee ammatilaisen käsittelyyn ja jos sitä sit vähän motivoitus enemmän hiusten laitossa. :) Hirveesti en nyt ala analysoimaan millasta olin ajatellu, koska en oikeesti oo itekkään vielä varma :D! No mutta onhan tässä muutama päivä aikaa vielä vaihtaa mielipidettä useamman kerran. Katsotaan sit mikä loppputulos tulee olemaan. Palataan siis myöhemmin kuvien muodossa. :)

-Marianna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti