4/21/2011

Kesä lähestyy!

Mä en oikeen tiedä mistä kirjottasin, koska viime kerrasta on vierähtäny vähän aikaa... On ollu aika kiirettä ja ehkä toi pitkä kylmä talvi on myös vähän verottanu. Tuntuu että toi aurinko tekee ihmeitä!! Nyt ollaan jo voiton puolella kun talvi on selätetty.

Tässä alkais nyt yks luku elämästä lähentyä loppuaan, kun opiskelut Joensuussa päättyy. Olen siis opiskellut viime syksystä asti Itä-Suomen liikuntaopistossa liikunnan ohjausta, joka on siis valmistava koulutus ja nyt olisi sitten edessä uudet haasteet. Hain nyt yhteishaussa kolmeen eri liikuntaopistoon ja olen menossa kaksiin pääsykokeisiin. Vähän jännittää miten käy, mutta innolla odotan! :)

Olen ollut nyt tän viikon mun vanhemmilla ja tänään oli pakko kaivaa vanha jopo pois tallista ja lähtee rullailee! Ei vitsit miten siistii oli vaan polkee ympäriinsä luupit korvilla ja fiilistellä tätä kevättä ja aurinkoo. Kesä ei oo enää kaukana!

Mutta hyvää ja aurinkoista pääsiäisviikonloppua kaikille!

                          -Marianna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti