7/12/2011

Stress off!

Koko kesän ensimmäiset arkivapaat huomisesta lähtien! No ei ole, kun ruhtinaalliset kaksi päivää, mutta kyllä jotenki vapaat arkena on ihan eri juttu, kun viikonloppuvapaat. Viikonloput kun on yleensä aina valmiiksi buukattu jo täyteen erilaista ohjelmaa ja on vaikka mitä menoa, mutta huomiselle ja ylihuomiselle ei ole mitään erityisiä menoja, eli voi vaan ottaa rennosti! Ihanan rento fiilis. :) Ainoa mikä tässä ehkä vähän varjostaa näitä mun vapaita on sää. Se ois luvannu tietenkin huomiselle sadetta ja ehkä ukkostakin.. No mut sit nautitaan olosta sisällä jollain tapaa.. Tortsaina vois sit vaikka lähteä vähän kaupoille pyörimään pitkästä aikaa. :)



Mulle puhkes reilu viikko sitten aika ärhäkkä silmätulehdus ja jouduin luopumaan piilolinssien käytöstä joksikin aikaa. Mulla on ollu 6 -vuotiaasta asti lasit ja varmaan ylä-asteelta asti oon käyttänyt piilolinssejä. Jotenki en ole koskaan oikeen tuntenut oloa kotoisaksi laseissa, mut nyt oli sitten vähän pakko totutella, kun ei ollut oikeen muuta vaihtoehtoa. Kyllä paljon on tullut kehuja siitä, miten mulle kuulemma sopii lasit ja miksen pidä useammin. Jotenkin, en vaan tiedä, mutta en osaa. :D Urheillessa varsinki tuntuis todella oudolta lasit päässä! Enkä oo oikeestaan nyt tehnyt sit paljon mitään, ku ei oo huvittanu lasit päässä lähtee heilumaan.. Nyt kun oon pakon alla joutunut noita laseja pitämään, oonkin yllätyksekseni alkanu tottumaan niihin, eikä mulla ookkaan nyt ihan heti niin ikävä piilolinssejä.. Hassua.




Mites teidän mielestä lasit sopii?

-Marianna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti