5/14/2012

Kevättä, aurinkoa ja ihania ystäviä!

Enää kaksi viikkoa jäljellä kesälomaan, aivan mahtavaa! :) Huomenna olis lähtö takaisin koululle mutta jo keskiviikkona onneksi takaisin kotiin, joten lyhyt viikko tiedossa. Viikonloppu meni taas tuttuun tapaan nopeasti ja siihenhän kuului lenkkeilyä, hyvää ruokaa, ihania ystäviä, mm-lätkää sekä perheen kanssa äitienpäivän viettoa. Tämän päiväinen leijonien peli oli kyllä aika kurjaa katseltavaa.. Mikä poikia oikein vaivaa? Toivotaan, että ne tuosta heräilisivät ja peli alkaisi kulkea niinkuin sen pitääkin! 

Tällä viikolla oli kyllä muutama niin lämmin päivä, että odotin viikonlopultakin samanlaista lämpöaaltoa, mutta aika kylmäksihän nuo ilmat sitten osottautuivat. Höh.. Tänään kuitenkin paistoi aurinko ja lenkilläkin tarkeni juosta lähes koko matkan t-paidassa. Sieltä se kesä tulee!
Mulla ei oo viikonlopusta oikein mitään kuvia, kun oon niin huono käyttämään kameraa. En koskaan vaan tajua ottaa mistään tilanteista kuvia tai jos tajuan, niin mulla ei oo kameraa. Ehkä tässä asiassa vois vähän skarpata.

Mutta tänä viikonloppuna taas tajusin, kuinka huippuja ystäviä mulle on suotu! Ihmisiä joille voit kertoa asian kuin asian ja kehen voit oikeasti luottaa. Ihmisiä jotka on aidosti onnellisia sun puolesta ja on sun tukena kaikessa. Tuntuu että tässä maailmassa on ihan liikaa niitä ihmisiä jotka oman onnen sijaan keskittyy muiden onnettomuuteen. Ihmisiä jotka tahallaan haluaa pahoittaa toisten mielen tai muulla tapaa yrittää satuttaa muita. Oon alkanu oppimaan sen, ettei tässä elämässä voi vaan miellyttää kaikkia ja joskus on vaan hyväksyttävä se, ettei joku ihminen susta välttämättä pidä. On turha tuhlata omaa energiaa niihin ihmisiin, jotka eivät ansaitse sitä, eivätkä arvosta sua. Mielummin keskittyy niihin ihmisiin, jotka hyväksyy sut sellaisena kuin olet. Mutta niin kauan kun oot reilu muita ja itseäs kohtaan, niin löydät lähellesi myös samankaltaisia ihmisiä. Mä oon onnekas, kun oon saanu mun lähelle sellaset ihmiset, joiden kanssa on hyvä jakaa ne hyvät sekä huonot hetket. Ja mä tiedän, että ne ihmiset kyllä pitää musta huolen ja nostaa mut pystyyn sillon kun kaadun. Ei täällä kukaan selvii yksin ja jos selvii niin on varmaan aika pitkä ja kivinen tie kulkea. Kyllä mua on hyvät ystävät auttanu elämässä monien vaikeiden hetkien ylitse, enkä vois kuvitellakaan elämää ilman heitä. Joten jos sulla on lähelläsi tälläisiä ystäviä, niin pidä niistä kiinni!!
<3


- Marianna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti